- Dealer Survey Results Indicate
- Repair Before Failure
- Before-failure Repair Options
- Recognize Repair Indicators
- Repair Cost Comparison
- Reusability Specification on Reconditioning
- Preventive Maintenance - Lubricants
- Change Oil Properly
- Control Contamination with Proper Filter Use
- How Important Is Clean Fuel
- Sources of Contamination
- Reduce the Chance of Cooling System Problems
- Effective Engine Maintenance Management
- Repair Options Concept
ဒီ Blog မွမွတ္စုမ်ား၊စာအုပ္မ်ားကို လိုအပ္လ်င္စက္ျပင္လုပ္ငန္းခြင္မ်ားတြင္ အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ ရည္ရြယ္ပါတယ္။
Friday, August 10, 2012
Engine Maintenance Management
စက္၊ယာဥ္ ယႏၱရားမ်ားတြင္ စက္ကိုမပ်က္ခင္ဘယ္အခ်ိန္ျပင္မလဲ
စက္ဆိုတာ မျပင္ရင္ပ်က္မွာပဲတဲ့။ စက္ဆိုတာျပင္ရတဲ့အမ်ိဳးပါဗ်ာ ။အဲေတာ့ဘယ္အခ်ိန္ျပင္ရ မွာ လဲ။
စက္၊ယာဥ္ ယႏၱရားမ်ားျပင္ဆင္သည့္အခါ မပ်က္ခင္ျပင္ရသည့္အစိတ္အပိုင္းမ်ားရွိပါသည္။ လူေတြလိုပါပဲ ေရာဂါ မျဖစ္ခင္ၾကိဳတင္ကာကြယ္ရတဲ့သေဘာပါပဲ ၾကိဳတင္မျပင္ဆင္ရင္ဘာေတြျဖစ္လာမလဲဆိုရင္ ပ်က္ျပီးမွျပင္တဲ့ကုန္က်စရိတ္ကပိုမ်ားလာမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲေတာ့ စက္ေတြမွာ repair before failure ဆိုတဲ့ စကားက အလြန္မွတ္သားဖို႕ေကာင္းပါတယ္။ ဒီစာအုပ္ထဲမွာ စက္၊ယာဥ္ယႏၱရားေတြရဲ့ ဘယ္ေနရာေတြမွာ repair before failure ကိုလိုက္နာရမယ္ဆိုတာကို ပံုေတြနဲ႕ေသခ်ာရွင္းျပထားပါတယ္။ engine ကေနစျပီး drive line တေလ်ာက္အဆင့္အလိုက္ေသခ်ာရွင္းျပထားပါတယ္ basic concept ေတြလည္းစိတ္၀င္စားဖို႕ေကာင္းပါတယ္။ ဒီထဲက ၾကိဳက္တဲ့ စကားတစ္ခြန္းကေတာ့ စက္ေမာင္းသမားတိုင္းက ေတာ့စက္ကိုပ်က္တဲ့ထိေမာင္းႏိုင္ၾကတာပါပဲတဲ့ ဒါေပမယ့္ တကယ့္ကြ်မ္းက်င္တဲ့သူဆိုတာ စက္ကိုမပ်က္ခင္ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ျပဳျပင္ရမလဲဆိုတာကိုသိတဲ့သူပါပဲတဲ့။အိုေကပါ လိုခ်င္ရင္ ေအာက္ကလင့္မွာ ေဒါင္းႏိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်ား။
DOWNLOAD LINK:MEDIAFIRE
လမ္းၾကိတ္စက္ (compactor)
အရပ္ထဲမွာေတာ့ လမ္းၾကိတ္စက္လို႕ေခၚပါတယ္ အဲေတာ့ ဒီ compactor နဲ႕ပက္သက္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ လိုခ်င္ရင္ဒီစာအုပ္ကမဆိုးပါဘူး ေလ့လာခ်င္ရင္ ေအာက္ကလင့္မွာေဒါင္းႏိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်ား
DOWNLOAD LINK:MEDIAFIRE
Subscribe to:
Posts (Atom)